سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با ما و اندیشه
آخرین مطالب
لینک دوستان

 

برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید،چراکه فرج شما در فرج من است.  امام زمان(عج)


دعا کردن برای فرج آثار و برکات بسیاری دارد از جمله :جلو افتادن وقت ظهور،ایمنی از دام های شیطان ، نجات از هلاک در فتنه های آخرالزمان،دعای امام در حق دعاکننده ، وسعت روزی و دوری از فقر،ثواب خونخواهی امام حسین (ع)،رجعت در زمان ظهور حضرت و....اما مهمترین اثر این دعا گشایش در امور دعا کننده با فرج امام است به این معنا که با دعا کردن برای فرج تمامی دعاها و ارزوهای دعا کننده خواسته میشود چون اجابت آنان در گروی فرج امام است .بسیاری از مشکلات ما یا شاید تمام مشکلات ما به خاطر غیبت است لذا با حضور امام تمامی آنان رفع میشود .

«التماس دعا» جمله ایست که بسیار بکار می بریم تا به واسطه ی دعای دیگران در کارمان گشایشی شود و مشکلمان رفع شود. پس چه خوبه با اضافه کردن «برای فرج»به این جمله و بیان کردن التماس دعا برای فرج چه به زبان و چه به نوشتن در نامه ها یا دیگر نوشته هایمان خصوصا شما دوست عزیز در وبلاگتان خواستار رفع مشکلاتمان به واسطه ی دعا کردن برای فرج مولایمان امام زمان(عج) باشیم تا دیگر آثار این عمل نیز شامل حالمان شود .

کمترین اثر این عمل یاد آوری وجود نازنین امام زمان(عج) است ،هم برای خودمان هم برای دیگران، و میتوانیم مطمئن باشیم در روز حتما از امامان یاد میکنیم و دیگر نیاز نیست تا شعر آغاسی یا ترانه ای در روز جمعه فقط یادآور وجود امامی باشد که هر شب در قنوت نمازش تمامی شیعیانش رو دعا میکند.- حتی اشخاصی مثل من که سراپا گناهم –

برای اینکه مطلب کوتاه باشه و خواننده رغبت به مطالعه داشته باشه فقط اشاره کردم و زیاد توضیح ندادم .دوست دارم خودشما بیشتر به این موضوع فکر کنید و اندیشه داشته باشید و اگر نکته ای هست برایمان بیان کنید.امیدوارم این مطلب مقبول شما باشد و تاثیر آن را در پیام ها و نوشته های شما ببینم.

تا اینجا همه حرف بود و همه ی ما می دونیم با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شود پس نیاز به عمل است. پس در قنوت نمازمان «اللهم عجل لولیک الفرج» را فراموش نکنیم.                                                         

       التماس دعا برای فرج 


[ شنبه 90/6/26 ] [ 4:41 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب





Powered by WebGozar



بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 53203