سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با ما و اندیشه
آخرین مطالب
لینک دوستان

سقوط یک فرشته

ماه رمضان امسال هم صدا و سیما با فیلمهایی با موضوع ماورایی سراغ روزه داران اومد و روزه داران هم با بی میلی سراغ فیلمها رفتند(البته نه همه،چند نفر مثل من)که فیلم سقوط یک فرشته یکی از اون فیلمها بود.

در کل ساختن اینجور فیلم ها که توش از فرشته و جن و مردن استفاده میشه خوبه،ولی یه بدی که داره اینه که از اهمیت و شان اونا کم میکنه و باعث میشه که اینجور چیزا از جایگاه واقعیشون فاصله بگیرند و به آسانی و یا حتی با تمسخر با آنها برخورد شود،وبه مسائل روز مره مردم تبدیل شود.

تو این فیلم خیلی چیزا مبهمه ،مثل وجود شیطان که معلوم نیست شیطان درون یکی از ادمای فیلمه؟ یا از بیرون داره این کارا رو میکنه !،خلاصه حضورش محسوس نیست.یا اینکه چرا سارا تو هر قسمت بدتر میشه ،تقصیر کیه ،حاج حبیب،خودش،نیما،فاطمه...یا نقش یاور در سقوط یک فرشته چیه که هر چند قسمت یه بار میره رو ویبره.هیچ یادتون هست اول فیلم یه قران بود که همه بحثها سر اون بود ولی اون کتاب شریف فقط نقش یک شی مسروقه رو بازی میکرد و اواخر داستان دیگه اسمی هم از اون قران برده نشد.

حالا چون هنوز فیلم تموم نشده شاید تا اخر فیلم همه اینا و خیلی چیزای دیگه معلوم بشه.مثل اینکه اخر نیما میخواد با سارا چیکار کنه .

از اینا که بگذریم باید بگم تو شرایطی که عقائد دینی و مذهبی ما با یکسری مخاطراتی روبرو شده و جوانان جامعه در بسیاری از موارد عقائد دینی و مذهبی رو به چالش میکشند،ایا بهتر نیست در جهت رفع شبهه و معرفی مبانی ساده دینداری،فیلم ساخته شود.ایا فیلم سازان و تهیه کنندگان فکر نکرده اند که ساختن چنین فیلمهایی چه تاثیرات مخربی بر اذهان مردم میگذارد و حتی یک سری تصورات جدیدی را نسبت به دین و مذهب برای مردم ایجاد میکنند.

حالا فکر نکنید من نقاط مثبت فیلم رو ندیدم یا اصلا مثبت نگر نیستم،نه.اخه تهیه کننده و کارگردان فیلم خیلی از کارشون تعریف میکردند انگار اصلا نقطه منفی تو فیلمشون نیست.حالا شما میتونید نقاط مثبت رو بگید..من از انتقاد ناراحت نمیشم.

به نظر شما هدف از ساخت این فیلم و یا پیام این فیلم چیه؟؟     منتظر نظراتتون هستیم.....با تشکر

 

 


[ شنبه 90/6/5 ] [ 9:19 عصر ] [ محمدحسین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب





Powered by WebGozar



بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 53186